انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

اس ام اس عاشقانه ۴

می خواستم اسم تو رو با صابون روی ابرا بنویسم تا وقتی بارون بزنه همه کف کنن

 .

الهی بمیرم سیاه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم

 .

می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم

دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم

 .

درشیرینی بوسه غرق بودیم ...که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است

 .

گر باغ نگاهم پر ز خار است ،
گلم تاراج دست روزگار است ،
به چشمانت قسم با بودن تو ،
زمستانی ترین روزم بهار است

 .

ای نگاهت رونق فردای من /
ای کلامت بهترین اثبات من /
در تو معنی می شود دنیای من /
با تو ماندن آرزو رویای من

 .

اگه خواستی سفر کنی ،
چشمامو فانوس راهت می کنم ،
اگه چشمات بارون و سرده ،
غمی نیست پلکامو چتر نگاهت می کنم .

.

دوست دارم رو کجا بنویسم که ماندگار شود!
روی شبنم ، اگه از شاخه چکید چی ؟
روی برگ گلبرگ ، اگه زمستون شد چی ؟
روی بستر ساحل ، اگه موجا پاکش کنن چی ؟
پس بهتره لحظه لحظه های دلتنگی ام با خودم زمزمه کنم دوستت دارم...  

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد