انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

اس ام اس سرکاری ۳

*** اس ام اس سرکاری *** 
 ای همه دارو ندارم ای تو ماه شب تارم

جز تو من کسی ندارم

که سر کارش بزارم 

*** اس ام اس سرکاری *** 

تو دنیا یکی هست که فقط به خاطره تو نفس میکشه.....اونم دماغته 

*** اس ام اس خنده دار *** 

می دونی بهترین واحد پول دنیا چیه ؟
تومن
چون هم تو توش هستی هم من !  

*** اس ام اس خنده دار *** 

ای که در خوشه یک سر میبری/اگاه باش که دنیای منی
بگردم من به دور خوشه تو/که در ایران تک است اون خوشه تو !  

*** اس ام اس خنده دار ***

گرگه میره خونه شنگول و منگول میگهم منم منم  مادر.تو..نم، شنگول میگه اگه راست میگی بگو ما خوشه چندیم؟ 

*** اس ام اس خنده دار *** 

یک سوال به سوال های اول قبر اضافه شد :

در کدام خوشه عدالت قرار داشتی !؟ 

*** اس ام اس خنده دار *** 

جمله جدید برای سر سفره عقد : عروس رفته خوشه بچینه!!! 

*** اس ام اس سرکاری *** 

تا حالا شده فک کنی که اگه
عمر نوح
صبر ایوب
خشم بروسلی
هیکل آرنولد
مغز انیشتین
جذبه ی هیتلر
پول بیل گیتس
و تبحر من در سرکار گذاشتن
رو داشتی چی می شد ؟  

*** اس ام اس خنده دار ***

دعای خیر جدید  :
 الهی خوشه یکی بشی 

*** اس ام اس خنده دار *** 

یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح  امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم 

*** اس ام اس سرکاری *** 

میدونی

CNN

مخفف چیه؟.

.

.

.

کانون/ نَرانِ /ناکام

راستی

پیشنهاد میکنم همین الان بری عضو این کانون بشی   

*** اس ام اس سرکاری ***

سلام ، خوبی ؟ دشمنان دارن دانشمند های کشور رو ترور میکنن !

شاید این آخرین پیامم باشه ! حلالم کن !  
*** اس ام اس سرکاری ***

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد