انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

انواع اس ام اس و جــوک

اس ام اس سرکاری , اس ام اس عاشقانه , اس ام اس عارفانه , اس ام اس خنده دار , اس ام اس فلسفی , جوک و لطیفه

اس ام اس های عاشقانه ۶

تقدیم‎ به‎ کسی‎ که‎ جنسش‎ کیمیاست،‎ عهدش‎ وفاست،‎  

مهرش‎ صفاست،‎ حسابش‎ از همه‎ عالم‎ جداست! 

 

&&&&& 

 

چنان کاری دلت با قلب من کرد / که موج زلزله با ارگ بم کرد 

 

&&&&&   

 

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم                بدجور شکسته ست دلم حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز            از حس پریدن پرم و بال ندارم

 

&&&&&

 

گل فرستادم، تو بو کن،
اگر رفتم تو با گل گفتگو کن،
اگر مردم فدای تار مویت،
اگر ماندم که باز آیم به سویت... 

 

&&&&&  

 

ساحل جواب سرزنش موج را نداد
گاهی فقط سکوت سزای سبکسری ست
 

 

&&&&& 

 

شیرین تر از عسل هم میتوان آفرید اما به شرط آنکه من آن زنبور سرباز  

دل باخته باشم و تو آن تنها گلی که نصیب من شده است . . .


&&&&& 

 

تو ‎بشو ‎یاس‎ قشنگ‎ لحظه‎ های‎ بی‎ قرارم
من‎ می شم‎ زلال‎ بارون‎ تا‎ کنار‎ تو‎ ببارم


&&&&&

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد